Будівельна сфера сьогодні вважається найконкурентнішою, на ринку з’являється багато компаній, які пропонують якісні послуги. Як виділитися на тлі інших? Вихід один – створити якісний імідж, у якому особливу увагу необхідно приділити назві компанії, слогану та візуальним елементам, логотипу насамперед. Неймінг, слоган та логотип для будівельників ми вигадували у нашій студії. Тепер компанія «Лагранс» має якісне ім’я, що запам’ятовується слоган «від ідеї до мрії» та яскравий логотип, що підкреслює особливості та головні ідеї.
Неймінг, слоган та логотип для будівельників – комплексна робота над проектом
Ім’я “ЛАГРАНС” – нейтральна назва, яка непогано вписалася в концепцію компанії, якщо виділити з нього слово “грань”, “межа”. З огляду на те, що компанія працює у багатьох сферах, то жодних меж для неї не існує. Назва та перекладається – «без кордонів». Адже вони розпочинають роботу з проекту, а закінчують готовим об’єктом. Будівництво під ключ, будівництво без меж.
Часто компанії звертаються до нас для комплексного створення іміджу. У цьому проекті ми розпочали з імені, адже від нього багато в чому залежить подальша робота. Компанія отримала назви “Лагранс”. Нейтральна назва, яка непогано вписалася в концепцію компанії, якщо виділити з неї слово “грань”, “межа”. З огляду на те, що компанія працює у багатьох сферах, то жодних меж для неї не існує. Зважаючи на те, що фірма працює від початку проекту до його завершення, тобто виконує всі етапи будівництва, максимально якісно в концепцію вписався слоган «Від ідеї до мрії».
Логотип чудово підкреслює основні ідеї компанії. Основою айдентики став досить цікавий
знак, на перший погляд – це циркуль, що використовується для креслень та проектування, з іншого боку дах будинку з димоходом – символом тепла та домашнього затишку, з третього боку, це літера «Л» – велика літера назви компанії. Ось так цікаво ми обіграли назву та підкреслили слоган