На що насамперед звертають увагу під час виборів такого слабоалкогольного напою, як пиво? Звичайно ж, на етикетку та форму пляшки. Тільки потім деякі покупці можуть поцікавитися виробником продукту та складом напою. Як показує статистика понад 80% покупців, роблять свій вибір на користь гарної етикетки. Тому виробники крафтового пива звернулися до нашої студії, щоб замовити логотип. Ми також розробляли етикетка для пляшки пива. Логотип для пива має бути смачним, дорогим, наголошувати на унікальному смаку напою.
Логотип для пива PROST вийшов досить простий, але стильний і зі своєю родзинкою – келихом пінного пива, який гармонійно вписався в написання назви. Цей елемент відмінно підкреслив сферу діяльності компанії. Графічно промальовано все лаконічно, в однотонному кольорі, що підкреслює якість напою. Золотий відтінок – показник елітності напою. Логотип вийшов зрозумілим для кожного покупця.
Особливу увагу ми приділили розробці етикетки, в якій логотип зайняв не останнє місце. Щоб виділити ефектний логотип, ми вибрали для етикетки чорний колір. Завдяки дизайнерам образ крафтового пива Prost знайшов своє зорове втілення. Етикетка вийшла лаконічною, але інформативною. Нам вдалося витримати все в одному стилі, із золотим кольором гарно поєднується зелені та білі елементи. Вийшла апетитна, соковита, незабутня етикетка, яка буде вигідно виділяти пиво на полицях магазинів.