Досить новий на території нашої країни бізнес, пов’язаний з вендинговими автоматами, які можуть продавати будь-які продукти, а іноді й надавати послуги, потребує особливого іміджу. Все нове часто сприймається в багнети і не відразу стає популярним. Щоб організувати компанії з встановлення вендінгових автоматів успішний старт, ми розробили фірмовий стиль для фірми Веселка. Компанія почала свою справу з правильного етапу, створення образу, що запам’ятовується, де логотип для вендінгової компанії займає особливе місце.
Логотип для компанії з назвою “Райдуга” не може бути нудною та нецікавою. У ньому обов’язково повинні бути яскраві кольори. Зелений, помаранчевий, червоний, фіолетовий – у цьому випадку таке поєднання є максимально гармонійним. Навколо райдужного написання назви компанії розташувалися барвисті бульки.
Основою для оформлення елементів фірмового стилю також послужила сама назва компанії, в обговоренні із замовником дійшли єдиної ідеї – що фірмовий імідж має бути яскравим, що запам’ятовується, наполягає лише на позитивних емоціях. Саме тому ми використовували стільки яскравих фарб у написанні компанії, а також у бризках та штрихах, які заповнюють всю площу логотипу.
Незважаючи на використання багатьох відтінків, логотип та фірмовий стиль виглядають стильно, зі смаком та не нав’язливо. Такий варіант чудово виглядає на будь-якому фоні. Яскраві фарби грають позитивом і світлому, і темному тлі. Концепція підкріплена авторським шрифтом.