Компанія Екоенергопром – молода компанія з виробництва альтернативних джерел енергії, що активно розвивається. Це пелети, всілякі паливні гранули, брикети, деревне вугілля та дрова. Мета компанії лідерство на ринку пелет та іншого альтернативного палива. Тому вони і звернулися до нас, щоб розробити логотип та замовити сайт. Без цих двох складових іміджу на сучасному ринку не пробитися, почати з іміджу – правильне рішення. Логотип для енергетичної компанії має бути солідним, суворим та стриманим, але при цьому не втратити яскравості. Як поєднати всі ці складові якісного іміджу?
Назва компанії говорить сама за себе, екологія, енергетика та промисловість, ось головні компоненти. Неймінг чудово відбиває сферу ділових інтересів, тому під час створення графічної концепції ми відштовхувалися саме цього. Вогонь у яскраво-оранжевому кольорі, знаходиться у своєрідній підставці зеленого кольору, що підкреслює екологічність діяльності компанії. Ці відтінки використані і в написанні назви фірми, створюють такий гармонійний і завершальний штрих концепції. На наш погляд поєднання помаранчевого та зеленого ідеально для даного випадку.