Фірмовий стиль – це особа компанії, саме тому до її розробки необхідно поставитися відповідально. Компанія Green Energy, що працює у сфері альтернативного палива, постачаючи так звані пілети, звернулася до нашої студії, щоб замовити фірмовий стиль. Перед дизайнерами стояло завдання створити елементи фірмового стилю у сучасному, діловому оформленні. Концепція екологічності повинна була проглядатися у кожному елементі. Логотип для енергетики, досить серйозної області, має бути потужним, солідним, але водночас поєднувати креативність.
В основу розробки фірмового стилю покладено авторські шрифтові, колірні та графічні рішення. Частини логотипу у світлому, пастельному кольорі проглядаються по всій площі візитних карток, створюючи таким чином стильний, незабутній та унікальний образ. Візитка виглядає презентабельно, її не переплутаєш із картками інших компаній. Так як і в логотипі, в розробці елементів фірмового стилю використаний зелений колір як головний спосіб підкреслити екологічність розробок компанії, її головні переваги. Звичайно, використано і сам логотип – як головний елемент візуального іміджу фірми.
Окрім гарного оформлення, візитні картки та інші елементи фірмового стилю несуть у собі всю необхідну інформацію. Після закінчення роботи над візуальним іміджем компанії Green Energy ми отримали презентабельні, ділові, але стильні та сучасні елементи, які вигідно підкреслюють статус компанії.