Нерухомість у Європі стає дуже популярною. Багато хто прагне поїхати за найкращим життям, хтось хоче купити будиночок для відпочинку, а деякі заробляють, займаючись закордонною нерухомістю. Щоб досягти успіху в такому бізнесі, потрібно виділятися на ринку, мати привабливий зовнішній імідж, адже саме він стає обличчям компанії. А конкуренція у сфері нерухомості дуже насичена. Ми розробили логотип для агентства нерухомості Dom Feliz, головною сферою діяльності якого є нерухомість у Португалії.
Працюючи над концепцією, ми поставили собі одне важливе питання: навіщо люди приходять до агенції з нерухомості? Це ж очевидно, щоб знайти будинок своєї мрії. Саме такий будинок ми зобразили на логотипі: море з хвилями, чайки та затишний будиночок, у якому так хочеться опинитися. Зображення грає на емоціях клієнтів, ніхто не встоїть перед таким будиночком, підсвідомо сприйматиме агентство як надійне. Довіряти такому логотипу, безумовно, багато клієнтів.
Чорно-біла картинка прикрашена яскравим блакитним візерунком, з якого зроблена своєрідна рамка, а у візерунку простежуються мушлі, як нагадування про тепле море та відпочинок. Одним словом, фірмовий знак несе в собі лише позитивні та приємні емоції. Він виглядає як фотографія в красивій рамці, яка може стати реальністю. У цьому логотипі нашим дизайнерам вдалося втілити в життя досить цікаву ідею, як бачите успішно.