Незважаючи на те, що компанія Gizbar diamonds працює в досить вузькій сфері, де конкуренція ще не настільки висока, виділити себе на ринку вони все ж таки захотіли. Компанія пропонує унікальний спосіб збереження заощаджень, інвестуючи їх у алмази. Для Gizbar diamonds ми розробляли логотип, фірмовий стиль та сайт. Робота зроблена досить велика, але почалося все зі знаку – логотип для інвестиційної компанії Gizbar diamonds вийшов особливим.
Почнемо з логотипу, адже все розпочалося саме з нього. Підставою для фірмового знака послужив трикутник – досить потужний знак, що поєднує гармонію, добробут, владу. Він розділений ще на чотири трикутники, три з яких – різнокольорові алмази, а в центрі – трикутник із великими літерами назви компанії. Завдяки спеціальним кольоровим ефектам дизайнерам вдалося передати всю красу алмазів, усі грані їхньої досконалості. Незважаючи на використання яскравих кольорів: червоного, помаранчевого, блакитного, нам вдалося зберегти презентабельність та ділову складову логотипу. Логотип привертає увагу, є барвистим доповненням основних ідей фірми.
Ефектно виглядає логотип на документації, візитки, конверти та інші елементи фірмового стилю. Таке оформлення свідчить про престиж компанії, діловий підхід до справи. Клієнти довірятимуть компанії, якщо вони таку увагу приділяють своєму іміджу. На сайті логотип також виглядає привабливо. Замовник залишився задоволеним роботою дизайнерів.