Інтернет-магазин “Сфера чистоти” пропонує широкий асортимент побутової хімії, що не містить фосфатів, сульфатів та інших небезпечних добавок. Продукція оригінальна та привозиться виключно з Європи. Але, незважаючи на якісні товари та високий рівень обслуговування, конкуренція у сфері побутової хімії є досить високою. Щоб підкреслити свої переваги та виділиться серед конкурентів, співробітники магазину вирішили замовити логотип магазину побутової хімії та необхідні елементи фірмового стилю. У нашій студії розпочалася робота над проектом.
У назві бренду вже спочатку було закладено вагоме смислове навантаження, що й стало основою для логотипу. Хтось побачить у логотипі краплю води, а хтось краплю миючого засобу, який абсолютно безпечний і чистий, як вода. Вибираючи колірне рішення для фірмового знака, ми жодної секунди не сумнівалися, що це мають бути свіжі, повітряні та чисті нотки блакитного відтінку. Це перший колір, який асоціюється з чистотою та блискучими поверхнями.
Усі завдання, поставлені перед нашою студією, було виконано. Логотип справді чудово підтримує головні пріоритети магазину – якісна продукція, високий рівень обслуговування та безпечні, чисті миючі засоби. . На основі логотипу для магазину “Сфера чистоти” було розроблено рекламну продукцію, флаєри та вивіску. Знак гармонійно виглядає на елементах фірмового стилю, роблячи магазин популярним серед покупців. Результати роботи високо оцінили замовники.