Топ 1000 – це інтернет-магазин, який вражає різноманітністю товарів. Тут кожен знайде для себе щось корисне: автотовари, інструменти, садова та побутова техніка, кліматичне обладнання, продукція для туризму та активного відпочинку тощо. Все це необхідно було поєднати та відобразити в одному логотипі, який би вигідно підкреслював багатогранність магазину. Створення логотипу інтернет-магазину має відповідати багатьом вимогам. Звичайно ж, роль відіграє і сфера діяльності точки продажів, але в будь-якому випадку необхідний яскравий знак, що запам’ятовується, який добре буде виглядати на сайті.
Ми не вперше стикаємося з фірмовим знаком для інтернет-магазину, і добре знаємо, як працювати з цією категорією логотипів. Знак повинен бути особливо яскравим і таким, що запам’ятовується, а також гармонійно виглядати на самому сайті. Саме тому ми вибрали насичену зелену колірну гаму – начебто наголошуючи, що магазин дає зелений колір якісним покупкам!
У центрі кола зобразили знак, що нагадує чотирилисник конюшини. Це квітка-легенда, символ удачі. Як і квітка папороті, конюшина з чотирма листками важко знайти, але та, кому вдається, назавжди набуває великої сили любові, щастя, краси та молодості. Вибравши саме цей символ, ми підкреслили те, що магазин топ 1000 – це справжнє джерело корисних і потрібних речей. А також ми віримо, що він стане справжнім амулетом і для самої компанії, принісши їй процвітання та успішний розвиток.