Сьогодні фотобізнес справа досить прибуткова та популярна. Але щоб знайти постійних клієнтів та привернути до себе якнайбільше уваги, до хорошої фотографії необхідно додати свій особливий імідж та візуальний образ. Саме для останнього керівництво фотостудії “Об’єктив” звернулося до нас. Вони пропонують послуги зйомки будь-якого типу, якість та творчий підхід – гарантовані. Єдине, що необхідно для повноцінної роботи – логотип для фотостудії, який підкреслював би всі переваги.
Перед нами стояло завдання створити простий фірмовий знак із використанням класичної атрибутики, який би асоціювався з фотографією. Графічне зображення фотоапарата виконано у досить цікавій формі. Об’єктив у фотокамері та буква «О» у назві компанії зливаються. Такий акцент саме на цей елемент підкреслює якісну картинку в об’єктиві та індивідуальний підхід до кожного клієнта. Використання фототехніки зробило логотип читаним та зрозумілим усім. А це дуже важливо, якщо передбачається, що знак використовуватиметься для широких мас.
У колірній гамі було обрано енергійний помаранчевий колір, який асоціюється з молодістю, креативом та активним способом життя. І духовний синій створює безпечну, довірливу атмосферу. Все, що потрібно для хорошої фотографії. Логотип вийшов лаконічним, зрозумілим та стильним. Усі вимоги замовника виконані, і тепер фотостудія створює свої шедеври під новим фірмовим знаком. Проект завершено більш ніж успішно.