Для компанії EVROSEM ми розробили логотип та фірмовий стиль. Фірма займається виробництвом посівного матеріалу найвищої якості. Керівництво іноземної компанії-акціонера EVROSEM поставило перед нами завдання створити фірмовий знак та візуальний імідж компанії, який був би інтуїтивно зрозумілим, простим та незабутнім. Фірмовий стиль для агросектору вийшов добре продуманим, всі вимоги враховані при розробці.
Щоб створити візуальну асоціацію з родом діяльності фірми, головним чином було обрано соняшник, який асоціюється з сонцем. Але, щоб зробити квітку цікавішою і уникнути класичного використання, ми зобразили її півколом, а в центрі помістили напис назви компанії. Теплий помаранчевий колір не лише привертає увагу, а й підкреслює енергію та продуктивність. Ними має посівний матеріал компанії EVROSEM. Зелений колір найбільш близький до природи, тому говорить про чистоту, максимальну схожість і якість посівного матеріалу компанії EVROSEM.
Загалом знак вийшов простим і стильним, що робить образ компанії привабливим та є запорукою довгострокового та продуктивного співробітництва с/г виробників з компанією EVROSEM. На основі розробленого логотипу було створено якісний фірмовий стиль компанії. Знак добре виглядає на документації та візитівках, роблячи образ більш серйозним та діловим. Такий логотип неодмінно приверне увагу компанії EVROSEM і зробить величезний внесок у розвиток компанії не тільки в Україні, а й на міжнародних ринках.