Салон гардин «Камелія» пропонує послуги з продажу тюльових та портьєрних тканин. Магазин займає одну з провідних позицій на текстильному ринку. Декорування інтер’єру та індивідуальне пошиття гардин – основні напрямки їхньої роботи. У нашу студію компанія звернулася, щоб замовити логотип, який буде одночасно простим і виразним. Незважаючи на хороші позиції на ринку, компанія вирішила зробити свій імідж виразним і стильним, щоб ще більше виділитися. Логотип для салону гардин вийшов ніжним, вишуканим та елегантним.
Перед нами стояло завдання показати політику магазину, підкреслити їхнє прагнення вдихнути життя та колір у будь-який інтер’єр, заощаджуючи час та гроші клієнта. Працюючи над концепцією, ми відштовхувалися від назви салону. Результатом розробки логотипу стало стилізоване зображення квітки камелії. Квіти камелії часто плутають з трояндою, але насправді вони набагато ніжніші та витонченіші. Дизайнеру вдалося показати всю красу рослини, цим відобразити особливості компанії. Ідея зобразити квітку увінчалася успіхом, вона гармонійно вписалася в політику магазину.
Ретельно підібраний шрифт та колірна гама доповнюють основну ідею логотипу. Теплий шоколадний колір символізує ніжність, домівку, і одночасно підкреслює стабільність компанії та якість продукції. Керівництво салону “Камелія” високо оцінило роботу дизайнера. Магазин успішно розвивається та щодня прикрашає інтер’єри своїх клієнтів. А логотип прикрашає магазин.