Відомий фестиваль пивоварів у Німеччині гідний самобутнього логотипу, який стане обличчям заходу. Він повинен з одного боку демонструвати спрямованість фестивалю, а з іншого стати німим підтвердженням того, що саме тут усі любителі пінного напою зможуть скуштувати найсвіжіші та найпреміальніші сорти різної міцності та щільності. Саме такий логотип створили фахівці нашої студії для німецького фестивалю BeerChef.
Дивлячись на цей фірмовий знак відразу зрозуміло, що він пов’язаний з пивоварами і не з простими, саме справжніми доками своєї справи. Білий ковпак та кітель підкреслюють професіоналізм, а борода пивовару – великий досвід за плечима. Додаткового колориту надають колоски ячменю та плоди хмелю. Фірмовий знак відмінно виглядає як на однотонному тлі, так і на підкладці із зображенням налитих до країв келихів зі справжнім ексклюзивним пивом! Замовник високо оцінив готовий результат, а наше портфоліо поповнилося ще одним цікавим прикладом роботи!