Логотип для консалтингової компанії має бути цікавим і незабутнім. Знак, який є особою фірми, має максимально якісно розкривати сферу діяльності, головні ідеї та переваги. Бельгійська компанія Promindz працює у досить популярній сьогодні сфері. Вони позиціонують себе як консалтингову IT компанію, яка надихає та спрямовує своїх клієнтів. Саме це мали показати дизайнери в логотипі. А враховуючи те, що сфера IT більшою мірою розрахована на молодь, то до всього вищесказаного, знак ще має бути стильним і креативним.
Почнемо з самої концепції, компанія позиціонує себе, як джерело корисних ідей та порад, такий своєрідний мозок в IT області. Дизайнери застосували досить цікавий прийом з накресленням людського мозку і думок, що виходять з нього. До речі, у написанні назви компанії графічне зображення замінило букву «О». Дві звивини мозку підкреслюють інтелектуальну спрямованість діяльності компанії.
Така незвичайна ідея робить знак незабутнім, не стандартним і привертає увагу. У логотипі підкреслено основні ідеї та функції компанії. Дивлячись на знак, одразу розумієш, що компанія пропонує свіжі ідеї. Поєднання білого і блакитного кольорів виглядає контрастно і стильно, а стриманий шрифт добре доповнює основну концепцію. Лаконічність знака робить його актуальним довгі роки. Ми впевнені, що новий візуальний образ компанії допоможе їй завоювати довіру та любов клієнтів.