Є сфери, працюючи в яких, необхідно мати бездоганний, естетично красивий імідж, від цього залежить кількість клієнтів і їх довіра. Флористика – одна з таких областей, кожен день працівники створюють чудові композиції, і все це потрібно дуже тонко та ненав’язливо підкреслити у фірмовому стилі. До нашої студії звернулася прекрасна дівчина-флорист Катя Лунгу, яка вирішувала подбати про свій візуальний імідж і виглядати більш впевнено в очах клієнтів. Перед дизайнерами стояло завдання створити стильний, трендовий логотип для флориста, який виражав би всю красу і ніжність роботи з квітами.
Безумовно, центральним чином логотипу стали квіти, які неможливо підкреслити всю красу та витонченість флористики без рослин. Ми постаралися зобразити квітучу гілку дуже ніжно та вишукано, вона накреслена різними по товщині лініями та спеціально не зафарбована всередині. Такий прийом робить квіти легкими, ніжними, передає їм природність. Графічна картинка зображена всередині кола, символ сонця, нескінченності, досить сильна геометрична фігура відмінно вписалася в концепцію і в сенсовому, і візуальному значенні.
Для логотипу ми підібрали дуже стильний вишуканий сливовий колір. Він використаний і в графічному малюнку, і в шрифтовій частині. Цей колір став основним в оформленні візитних карток флориста. Загалом фірмовий стиль вийшов трендовим, естетично досконалим та гідним такого чудового флориста, як Кат Лунгу.