Кожен магазин, не важливо, в якій сфері він працює, повинен мати яскравий, виразний логотип. Знак, який би розповідав про асортимент продукції та привертав увагу покупців. Особливо це стосується торгових точок, які працюють із продуктами харчування. Нещодавно такий виразний та стильний логотип для магазину морепродуктів ми створювали у нашій студії. Представники магазину Mr.Fish поставили перед дизайнерами завдання створити яскравий, стильний та потужний знак, який би був читаним та зрозумілим для будь-якого покупця.
Працюючи над концепцією, ми відштовхувалися від назви компанії, ми вирішили відтворити образ Містера Фіша, що з англійської означає Містер Риб. Персонажем став солідний і мудрий сом із усіма атрибутами ділової «людини-містера». Це капелюх-циліндр, тростина і навіть вуса. Такий герой відмінно доповнює назву магазину, роблячи його зрозумілим та читаним багатьом потенційних покупців. Замовнику також сподобалася концепція, тому ми сміливо почали переносити начерки в електронний варіант.
Шрифт для логотипу підібрали звичайний і лаконічний, щоправда прикрасили його невеликими хвилями, які вписалися в концепцію ідеально, як і кольорова гама. Яскравий блакитний колір ще раз наголошує на зв’язку магазину з морепродуктами, а також привертає увагу, виділяє торгову точку серед конкурентів, добре запам’ятовується. Логотип вийшов цілісним, у ньому продумана кожна дрібниця, він добре виглядатиме і на вивісці, і на інших елементах фірмового стилю.