Часто до нашої студії звертаються для вирішення багатьох завдань у питаннях іміджу компанії. Саме таким і став цей проект, у рамках якого були розроблені неймінг, логотип та етикетка для соняшникової олії. Замовник поставив завдання створити якісний, зчитуваний і зрозумілий для всіх імідж, починаючи з неймінгу закінчуючи етикеткою. Використання класичних та традиційних образів цілком віталося. Робота почалася з назвою, потім був розроблений логотип, а на його основі і етикетка соняшникової олії.
Неймінг, логотип та етикетка для соняшникової олії – робота над комплексним проектом
Почнемо з неймінгу, він побудований на основі англійського слова “fertility”, що означає родючість, достаток, багатство. Похідне від цього слова є досить символічним для сфери діяльності компанії. Адже від якості та багатства врожаю безпосередньо залежить якість продукції. Назва добре запам’ятовується, коротка, не складна, зрозуміла покупцям. Воно гармонійно виглядатиме на всіх елементах фірмового стилю, на етикетці соняшникової олії
Особливістю логотипу стала яскрава, червона стрічка, на якій зображено назву олії. Простий та лаконічний логотип ефектно вписався в етикетку, яка виконана у досить традиційному стилі. На етикетці зібрані всі класичні елементи: соняшники, врожайне поле, блакитне небо, а червона стрічка підкреслює виробника та виділяє саме це масло на полиці у супермаркеті. Етикетка вийшла яскравою та барвистою, всі завдання, які перед нами поставив замовник, були виконані повною мірою.