Азіатська кухня має величезну популярність у наших широтах, особливо якщо говорити про суші. І у великих, і в маленьких містах відкриваються заклади із спрямованістю на кухню такого типу. Саме тому кожній компанії необхідно виділятися, створювати унікальний та неповторний візуальний імідж, який вигідно виділить заклад серед конкурентів. У нашій студії розроблявся логотип для суші бару “ASAKUSA” – модного закладу у самому центрі Києва. Для бару, який знаходиться за кілька кроків від Хрещатика, нам необхідно було зробити стильний, яскравий і незабутній фірмовий знак.
Логотип для суші бару “ASAKUSA” – розробка іміджу модного закладу
Основою меню будь-якого суші бару є риба, саме вона стала ідеєю для нашої концепції. Адже в логотипі важлива не лише його краса та барвистість, а й смислове наповнення. Використання риби відмінно наголошує на спрямованості закладу. Фірмовий знак виконаний у динаміці, риба плескається у воді, навколо промальовані бризки води. Це наголошує на свіжості продуктів, адже від того, наскільки свіжа використовується риба, залежить не лише смак, а й безпека людини. У логотипі цю складову передано досить точно.
Щоб зробити яскравий знак, ми використовували червоний колір в оформленні риби. Такий відтінок не лише привертає увагу, а й вказує на делікатеси у меню. Червона риба цінується за всіх часів. Щоб не перенасичувати логотип, назва компанії написана строгим та лаконічним шрифтом у чорному кольорі.