• укр
  • рус

“MANFARITA”

Упаковка є головним елементом гарного продажу та популярності товару. Сьогодні кожен виробник намагається максимально відповідально підійти до створення етикетки, адже від цього залежить розвиток бізнесу. Особливу увагу варто приділити косметичним засобам, засобам гігієни та побутової хімії. Дизайн етикетки засобів гігієни може бути яскравим та барвистим, саме таким він має бути, щоб привернути увагу покупців. Навіть найкращий засіб у куповій упаковці не стане лідером ринку. Етикетка має привертати увагу, підкреслювати особливості та переваги товару.

Дизайн етикетки засобів гігієни Манфарита – яскравий та барвистий імідж

Розробляючи цілу колекцію етикеток, ми відштовхувалися від особливостей товару. Головним атрибутом етикетки у кожному засобі став логотип компанії, який є досить яскравим і стильним. Він прикрашає упаковку, роблячи її особливою та індивідуальною. Залежно від складу засобу, ми підібрали колірну гаму, у будь-якому випадку це яскраві та барвисті відтінки: оранжевий, жовтий, червоний тощо.

Такі відтінки привертають увагу і виділяють товар на полиці, а це вже більшість справи, націленої на популяризацію товару. Крім того, колірна гама є доповненням складу продукту. Етикетки надруковані на якісному папері, вони досить лаконічні та зручні для сприйняття. Вся необхідна інформація гармонійно помістилася на етикетці, лише необхідні дані та нічого зайвого, як і належить для етикетки. Замовник залишився задоволений виконаною роботою.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page