Консалтингова сфера останнім часом стала досить привабливою для бізнесу. У цій галузі створюються все нові та нові компанії, які стикаються із серйозною конкуренцією. До нашої студії звернулися представник багатопрофільної консалтингової компанії «ПартнерЪ», щоб зробити свій імідж більш привабливим, стильним, що підкреслює особливості та переваги. Логотип консалтингового центру – це незвичайний проект. Адже разом із солідністю та діловим стилем, його необхідно зробити несхожим на інші, виразним та особливим.
Вже в назві, під якою працює група консалтингових компаній, є особливість, яка стала основним елементом під час обговорення концепції. Безперечно, це використання твердого знака «ъ». Він натякає на традиції, елітарність організації, якість послуг та стиль, у якому має бути виконаний логотип. Саме тому в центрі знака розміщено стилізоване зображення джентльмена в капелюсі-циліндрі, в метелику з трубкою і тростиною – всі атрибути дорогого життя. Саме так виглядав би клієнт компанії кількасот років тому.
Такий прийом показує, що фірма зберегла багаторічні традиції, що це не просто консалтингова компанія, а група компаній, які працюють на благо своїх клієнтів. Логотип виглядає дорого, у ньому важлива кожна деталь, і напівкругла рамка для джентльмена, і витончений вензель знизу, і унікальний багатий шрифт, який використовується в написанні інформації. Замовники залишилися задоволені новим іміджем та роботою дизайнерів.