ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН НЕЙМІНГ
Неймінг – це процес створення оригінальної назви для компанії, торгової марки, бренду або фірми. Незалежно від сфери діяльності, дана послуга потрібна кожній організації, яка тільки починає свій бізнес або вже давно працює на ринку, але хоче перейменуватися. Наші дизайнери займаються розробкою назв не тільки для компаній, але і для окремих товарів або послуг. Розробка назви складається з аналітичної та творчої роботи, вимагає креативного підходу, наявності професійних знань, умінь і досвіду.
Професійний неймінг потрібен для того, щоб отримати не просто «красиве», а й «комерційно успішне» ім’я, яке стане потужним маркетинговим і рекламним інструментом. Правильно створене ім’я допоможе виділитися серед конкурентів, привернути увагу потенційних споживачів, створити позитивний образ і заробити хорошу репутацію, що, безсумнівно, зробить свій вклад у процвітання і прибутковість бізнесу.
СТВОРЕННЯ НАЗВИ ДЛЯ КОМПАНІЇ
В умовах конкуренції сучасного ринку гарна назва для компанії, товару або послуги грає ключову роль в презентації фірми на ринку та подальшому розвитку бізнесу.
СТВОРЕННЯ НАЗВИ ДЛЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
Назва товару – це основний елемент зв’язку між покупцем і продукцією. Щоб правильно розробити назву для продукції, необхідно проаналізувати ринок і потенційних покупців, а також зібрати максимум інформації про компанію.
ПІДБІР ВІЛЬНОГО ДОМЕННОГО ІМЕНІ
Величезною популярністю у сучасному світі користуються сайти і інтернет-магазини. Щоб підвищити відвідуваність і популярність ресурсу, необхідно правильно розробити сайт і залучити до нього цільову аудиторію.

ВДАЛИЙ НЕЙМІНГ ВКЛЮЧАЄ
Легкість для вимови
Запам’ятовування
Асоціативність
Милозвучність

ТИПИ НЕЙМІНГУ
КЛАСИЧНИЙ
В основі цього типу неймінгу лежить асоціативний підхід. Розробляється красиве, просте і зрозуміле широкій аудиторії ім’я, аналогічне до тих, які вже існують на ринку. Такі назви якнайкраще характеризують специфіку бізнесу і відповідають очікуванням споживачів, що як наслідок призводить до позитивного сприйняття і зацікавленості з боку аудиторії.
ОПИСОВИЙ
Основне завдання цього типу неймінгу – чітко передати всю суть компанії чи бренду, наприклад, «Стоматологічна клініка Здоров’я». Такі назви, як правило, складаються з декількох слів, добре характеризують компанію, але їх складно запам’ятати. Тому вони використовуються рідше інших типів.
ГЕОГРАФІЧНИЙ
Назва, що має географічну прив’язку до території, додає бренду колориту і покращує запам’ятовування. Наприклад, такі імена, як «Дніпро» і «Чернігівське» з одного боку відображають історію появи продукту, а з іншого полегшують сприйняття. Тому цей тип неймінгу користується особливою популярністю.
АСОЦІАТИВНИЙ
Мета асоціативних назв – привернути до себе увагу, викликати в аудиторії інтерес, створити ефектний образ, і назавжди залишитися в пам’яті споживача. «Apple», «LG», «Ашан» – такі назви запам’ятати елементарно.
ЗМІШАНИЙ
Змішаний неймінг – генерація назви за допомогою різних комбінацій слів. Тут можуть бути використані скорочення, переклади іноземних слів, транскрипції, приставки, закінчення і т.д. Такі назви привертають увагу аудиторії своєю неординарністю і креативністю. Наприклад, «Белінні», «Panama», «Плюшка», «Підстригайка» – імена, які просто неможливо не запам’ятати.
НАШІ РОБОТИ
FERTA
Про назву: слово похідне від англійського «fertility», що означає родючість, достаток, багатство. Це досить символічно для сфери діяльності компанії, адже від якості і родючості врожаю залежить і якість продукції. Це проста і коротка назва, яка добре запам’ятовується. Неймінг може бути у всіх на слуху. Він гармонійно буде виглядати на елементах фірмового стилю, охоплює весь асортимент продукції компанії.
SOUND PLANET
Про назву: дослівно з англійської мови «Sound Planet» перекладається, як «Планета Звуку». Краще сполучення важко придумати, слово «планета» підкреслює вибір, величезний асортимент продукції і можливостей компанії, слово «звук» відповідає за основну діяльність. Назва в цілому найкращим чином підкреслює сферу діяльності, розкриває головні ідеї компанії. Досить цікаво вдалося обіграти домен, підібравши варіант www.sound-pla.net, таким чином адреса краще запам’ятовується. Назва Sound Planet звучить стильно, сучасно, добре запам’ятовується і зрозуміла широкій аудиторії.
АТМОСФЕРА
Про назву: слово атмосфера використовується в значенні «навколишні умови, обстановка». Житловий комплекс з такою назвою відразу привертає увагу, розумієш, що тут є все необхідне, щоб атмосфера – «погода в домі» була приємною, комфортною, душевної, домашньої і т.д. Одним словом вдалося підкреслити всі переваги, які пропонує комплекс. Воно позитивне, добре запам’ятовується, зрозуміле всім потенційним клієнтам
WALNUT GARDEN
Про назву: дослівно з англійської «Walnut Garden» перекладається, як «Горіховий Сад». З англійської «walnut» – це еквівалент волоського горіха. Слово сад наголошує на тому, що компанія збирає багатий урожай плодів волоських горіхів, вони завжди свіжі і якісні. Назва красива і добре сприймається на слух. Якщо проявити фантазію і уявити собі горіховий сад з міцними деревами, усипаними плодами, це теж виглядає дуже гарно.
PROFSTROY TECHNOLOGY
Про назву: професійне будівництво з використанням кращих технологій – саме це шукають замовники, коли необхідно щось побудувати. Назва універсальна, охоплює всі сфери будівництва і житлової, і комерційної нерухомості. Просте, зрозуміле всім ім’я, яке відразу асоціюється зі сферою діяльності компанії.
BEAUTY ROCKS
Про назву: з англійської назва перекладається як «краса рулить», така собі сучасна і модна інтерпретація висловлювання «краса врятує світ». Кілька років тому, подорожуючи по Америці, вживання слова rock в такому сленговому варіанті можна було зустріти на кожному кроці, це було модно. Як відомо, до нас все доходить пізніше, сьогодні таке вживання відоме і зрозуміле у нас. Стильна, модна, цікава і в прямому сенсі цього слова рокова назва для салону краси, сегодня такое употребление понятно и у нас. Прикольное, модное и в прямом смысле слова «роковое» название для салона красоты.
DAY 2 DAY
Про назву: назва Day to Day перекладається з англійської, як «день у день». Фраза відмінно вписується в назву кав’ярні, наголошуючи на тому, що кожен день ми починаємо ранок з ароматної чашечки улюбленого напою. Неймінг вдало підкреслює і сферу діяльності компанії, вказуючи на організацію кавового бізнесу, а саме кава з собою. Англійська приставка to співзвучна з цифрою два, тому доцільно використовувати її в візуалізації назви. Виглядає варіант написання Day 2 Day досить стильно, легко запам’ятовується і вимовляється.
FIZITON
Про назву: слово «Фізітон» і в російському, і в англійському написанні є цікавою та легко запам’ятовуючою назвою спортивного бренду. Фізичні навантаження – це перше, чого очікують справжні спортсмени від товарів компанії, приставка «тон» – не обов’язково відноситься до кольору, це стиль життя. Тобто дослівно таку лаконічну назву можна перевести, як «Фізичні навантаження – це стиль життя».
ЭКОФИТ
Про назву: назва складається з двох слів «еко» і «фіт». Перше, асоціюється з екологічним продуктом, а ще еко – це штучне запліднення. У нас запліднення відбувається за допомогою лікування травами, тобто фітотерапією, і воно дійсно корисне і екологічне, звідси і частинка «фіт». Фітотерапія – метод лікування різних захворювань людини, заснований на використанні лікарських трав і комплексних препаратів з них. Екофіт можна зв’язати і з проблемою безпліддя, і з екологічним продуктом для фітотерапії.
SMILE TOWN
Про назву: «містечко посмішок» – так дослівно можна перекласти з англійської назву Smile Town. Вона досить позитивна, слово посмішка не відлякує від стоматології навіть тих, хто боїться відвідувати клініку. Незважаючи на те, що назва складається з двох слів, вона легко вимовляється і зрозуміла потенційним клієнтам стоматологічної клініки.
FERTA
Про назву: слово похідне від англійського «fertility», що означає родючість, достаток, багатство. Це досить символічно для сфери діяльності компанії, адже від якості і родючості врожаю залежить і якість продукції. Це проста і коротка назва, яка добре запам’ятовується. Неймінг може бути у всіх на слуху. Він гармонійно буде виглядати на елементах фірмового стилю, охоплює весь асортимент продукції компанії.
SOUND PLANET
Про назву: дослівно з англійської мови «Sound Planet» перекладається, як «Планета Звуку». Краще сполучення важко придумати, слово «планета» підкреслює вибір, величезний асортимент продукції і можливостей компанії, слово «звук» відповідає за основну діяльність. Назва в цілому найкращим чином підкреслює сферу діяльності, розкриває головні ідеї компанії. Досить цікаво вдалося обіграти домен, підібравши варіант www.sound-pla.net, таким чином адреса краще запам’ятовується. Назва Sound Planet звучить стильно, сучасно, добре запам’ятовується і зрозуміла широкій аудиторії.
АТМОСФЕРА
Про назву: слово атмосфера використовується в значенні «навколишні умови, обстановка». Житловий комплекс з такою назвою відразу привертає увагу, розумієш, що тут є все необхідне, щоб атмосфера – «погода в домі» була приємною, комфортною, душевної, домашньої і т.д. Одним словом вдалося підкреслити всі переваги, які пропонує комплекс. Воно позитивне, добре запам’ятовується, зрозуміле всім потенційним клієнтам
WALNUT GARDEN
Про назву: дослівно з англійської «Walnut Garden» перекладається, як «Горіховий Сад». З англійської «walnut» – це еквівалент волоського горіха. Слово сад наголошує на тому, що компанія збирає багатий урожай плодів волоських горіхів, вони завжди свіжі і якісні. Назва красива і добре сприймається на слух. Якщо проявити фантазію і уявити собі горіховий сад з міцними деревами, усипаними плодами, це теж виглядає дуже гарно.
PROFSTROY TECHNOLOGY
Про назву: професійне будівництво з використанням кращих технологій – саме це шукають замовники, коли необхідно щось побудувати. Назва універсальна, охоплює всі сфери будівництва і житлової, і комерційної нерухомості. Просте, зрозуміле всім ім’я, яке відразу асоціюється зі сферою діяльності компанії.
BEAUTY ROCKS
Про назву: з англійської назва перекладається як «краса рулить», така собі сучасна і модна інтерпретація висловлювання «краса врятує світ». Кілька років тому, подорожуючи по Америці, вживання слова rock в такому сленговому варіанті можна було зустріти на кожному кроці, це було модно. Як відомо, до нас все доходить пізніше, сьогодні таке вживання відоме і зрозуміле у нас. Стильна, модна, цікава і в прямому сенсі цього слова рокова назва для салону краси.
DAY 2 DAY
Про назву: назва Day to Day перекладається з англійської, як «день у день». Фраза відмінно вписується в назву кав’ярні, наголошуючи на тому, що кожен день ми починаємо ранок з ароматної чашечки улюбленого напою. Неймінг вдало підкреслює і сферу діяльності компанії, вказуючи на організацію кавового бізнесу, а саме кава з собою. Англійська приставка to співзвучна з цифрою два, тому доцільно використовувати її в візуалізації назви. Виглядає варіант написання Day 2 Day досить стильно, легко запам’ятовується і вимовляється.
FIZITON
Про назву: слово «Фізітон» і в російському, і в англійському написанні є цікавою та легко запам’ятовуючою назвою спортивного бренду. Фізичні навантаження – це перше, чого очікують справжні спортсмени від товарів компанії, приставка «тон» – не обов’язково відноситься до кольору, це стиль життя. Тобто дослівно таку лаконічну назву можна перевести, як «Фізичні навантаження – це стиль життя».
ЭКОФИТ
Про назву: назва складається з двох слів «еко» і «фіт». Перше, асоціюється з екологічним продуктом, а ще еко – це штучне запліднення. У нас запліднення відбувається за допомогою лікування травами, тобто фітотерапією, і воно дійсно корисне і екологічне, звідси і частинка «фіт». Фітотерапія – метод лікування різних захворювань людини, заснований на використанні лікарських трав і комплексних препаратів з них. Екофіт можна зв’язати і з проблемою безпліддя, і з екологічним продуктом для фітотерапії.
SMILE TOWN
Про назву: «містечко посмішок» – так дослівно можна перекласти з англійської назву Smile Town. Вона досить позитивна, слово посмішка не відлякує від стоматології навіть тих, хто боїться відвідувати клініку. Незважаючи на те, що назва складається з двох слів, вона легко вимовляється і зрозуміла потенційним клієнтам стоматологічної клініки.
НАШІ ПЕРЕВАГИ
2500+ проектів
Створюємо ефективні маркетингові елементи для успішного розвитку бізнесу наших клієнтів./p>
11 років на ринку
Ми працюємо в сфері дизайну багато років. За цей час ми створили імідж для багатьох відомих і успішних компаній.
2500+ проектів
Створюємо ефективні маркетингові елементи для успішного розвитку бізнесу наших клієнтів./p>
1000+ клієнтів
Ми забезпечуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта та високу якість послуг.
ВІДГУКИ НАШИХ КЛІЄНТІВ


Євген К.
– керівник салону краси Beauty Rocks


Наталія С.
– Coffee Day 2 Day


Олексій Фокін
– Магазин “EVA”


Сергей
– директор з розвитку “МегаБудКонсалт”


Євген К.
– керівник салону краси Beauty Rocks


Наталія С.
– Coffee Day 2 Day


Олексій ФОКІН
– Магазин “EVA”


сергій
– директор з розвитку “МегаБудКонсалт”
ЯК МИ ПРАЦЮЄМО
виявлення потреб
аналіз сфери діяльності
аналіз конкурентів
розробка назви
ВАРТІСТЬ
Минімальний
1800грнНадамо 5 варіантів
Виконаємо за 2-4 дня
Перевірка доменного імені .ua
Бонус 1 варіант
Передоплата 100%
ЗАМОВИТИ
Оптимальний
3200грнНадамо 10 варіантів
Виконаємо за 4-6 днів
Перевірка доменного імені .ua
Бонус 2 варіанти
Передоплата 100%
ЗАМОВИТИ
Максимальний
6000грнНадамо 25 варіантів
Виконаємо за 6-10 днів
Перевірка доменного імені .ua
Бонус 4 варіанти
Передоплата 100%
ЗАМОВИТИ
Контакты
![]() (063) 485-01-56 (lifecell) (067) 496-49-74 (kievstar) |
![]() |