НЕЙМІНГ

Замовити Отримати косультацію

НАВІЩО ПОТРІБЕН НЕЙМІНГ?

Неймінг це процес створення унікальної назви для компанії, торгової марки, бренду, фірми. Незалежно від сфери діяльності, послуга неймінгу потрібна організаціям, які лише починають свій шлях або хочуть змінити його напрямок, та перейменуватися. 

 

Фахівці LogoFactory розробляють назви не лише для компаній, але й для окремих товарів та послуг. Розробка неймінгу складається з аналітичної та творчої роботи, потребує креативного підходу та наявності професійних навичок.

 

Професійний неймінг не лише для появи “красивого” імені. Це запорука комерційного успіху, потужний маркетинговий інструмент. Правильно створене ім’я допоможе вигідно виділитися серед конкурентів, привернути увагу потенційних клієнтів, створити позитивний образ і сформувати гарну репутацію.

 

Все це складові комерційного успіху та фінансового зростання.

СТВОРЕННЯ НАЗВИ ДЛЯ КОМПАНІЇ

Конкурентність ринку створює потребу в дійсно гарній назві для компанії, товару чи послуги. Назва грає ключову роль в позиціонуванні фірми та подальшому розвитку бізнесу.

СТВОРЕННЯ НАЗВ ДЛЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ

Основним засобом зв’язку між покупцем та продукцією є назва товару. Для створення назви продукції необхідно провести аналіз ринку та отримати максимум інформації про компанію. LogoFactory працює лише так.

ДОБІР ВІЛЬНОГО ДОМЕННОГО ІМЕНІ

Сайти мають неабияку популярність в Інтернет-світі. Для впізнаваності продукту необхідно створити сайт зі зручною для пошуку назвою та привести аудиторію.

ЧОМУ Треба ЗАМОВЛЯТИ Неймінг У ПРОФЕСІОНАЛІВ

Знання, навички та досвід дозволяють нашим фахівцям створювати не лише гарний, але й комерційно успішний неймінг.

Часто над проєктами працює не один копірайтер, а команда креативників, які націлені на результат.

Наша компанія бере на себе цілковиту відповідальність за розробку професійного неймінгу та гарантує 100% оригінальність назви, відповідно до сформованого запиту.

Копірайтери, які працюють у нас фахівці високого рівня, котрі постійно вдосконалюються, слідкують за тенденціями, відвідують конференції та не бояться росту над собою.

why_bg

Вдалий неймінг включає

Легкість у вимові
Запам’ятовуваність
Асоціативність
Милозвучність
service_full

ТИПИ НЕЙМІНГУ

КЛАСИЧНИЙ

Асоціативний підхід — основа цього типу неймінгу. Розробляється красиве, просте і зрозуміле широкій аудиторії ім’я, аналогічне до тих, що вже існують на ринку. Такі назви якнайкраще характеризують специфіку бізнесу і відповідають очікуванням споживачів.

ОПИСОВИЙ

Цей тип неймінгу використовується найрідше, проте є найбільш деталізованим. Його завдання — передати всю суть бренду, наприклад, “Стоматологічна клініка Здоров’я”. Зазвичай це назви з кількох слів, які гарно формують уявлення споживача товару/послуги, але є складними в запам’ятовуванні.

ГЕОГРАФІЧНИЙ

Неймінг підвищеного рівня популярності. Основна фішка географічна зумовленість, прив’язка до конкретної локації. Наприклад, “Дніпро”  чи “Чернігівське”. З одного боку такі назви одразу розповідають про походження, з іншого полегшують сприйняття.

АСОЦІАТИВНИЙ

Неймінг для легкого запам’ятовування. Ціль цього типу неймінгу привернення уваги, зумовлювання підвищеного інтересу, створення ефективного образу. Наприклад, “Apple”, “LG”, “Ашан”.

КОМБІНАТОРНИЙ

Неймінг, повз який неможливо пройти. Назви, створені за допомогою цього типу неймінгу, складаються з кількох частинок, часто з частин різних слів. Тут використовуються скорочення, переклади іноземних слів, транскрибції, основословоскладання та ін. Такі назви креативні і яскраві, наприклад, “Белинни”, “Panama”, “Плюшка”, “Подстригайка”.

Наші роботи

НАШІ ПЕРЕВАГИ

12 років на ринку

Ось уже друге десятиліття, як ми перебуваємо на ринку. Прогортайте далі і дізнайтеся, для яких відомих компаній творила LogoFactory!

2500+ проектів

До нас повертаються і це головна ознака, що ми рухаємося в правильному напрямку. Перевірте! і Ви напишете нам ще раз 😉

1000+ клієнтів

Ми знаходимо ключик до бренду кожного клієнта. А якщо не знаходимо (адже буває всяке) з готовністю повертаємо кошти.

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ
АНАЛІЗ СФЕРИ ДІЯЛЬНОСТІ
АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ
НАДАННЯ ВАРІАНТІВ

ВІДГУКИ

ВАРТІСТЬ НЕЙМІНГУ

Минімальний
грн
5 варіантів неймінгу
2‒4 дні на виконання
перевірка доменного імені .ua
1 варіант (як бонус)
100% передплати
Замовити
Оптимальний
грн
10 варіантів неймінгу
4‒6 днів на виконання
перевірка доменного імені .ua
2 варіанти (як бонус)
100% передплати
Замовити
Максимальний
грн
25 варіантів
6‒10 днів на виконання
перевірка доменного імені .ua
4 варіанти (як бонус)
100% передплати
Замовити

МАЄТЕ ЗАПИТАННЯ?

X
Зателефонувати Написати в вайбер
X

Дякуємо за Ваш запит!
Ми зв’яжемося з Вами найближчим часом!