Є компанії, які виробляють гарні ювелірні вироби, а є не менш важливі фірми, що займаються виготовленням стендів, на яких усю красу подають покупцям. Адже від того, як представлені прикраси на вітрині залежить те, наскільки вони вражають потенційних покупців. Ювеліри добре це розуміють, вони знають, що від якості та естетики стенду залежить презентабельність прикрас. В нашу студію звернулася компанія «Ювелір Демо», яка займається виготовленням стендів для ювелірних виробів. Логотип для демонстрації ювелірної продукції має поєднувати у собі всі переваги, які матимуть ювелірні компанії від співпраці з «Ювелір Демо».
Як і завдання стендів, що випускаються компанією, завданням логотипу стало також розкриття всієї краси золотих прикрас. Саме тому в центрі знаку ми розташували накреслення ювелірної прикраси у всій красі. Досить традиційним прийомом – використанням відблиску дизайнерам вдалося підкреслити всі особливості золотих виробів із коштовним камінням.
Використання золотого відтінку цілком зрозуміле і виправдане, тільки цей колір здатний найбільш якісно підкреслити особливості компанії, її тісне співробітництво з ювелірними фірмами та продукцію преміум-класу. Стриманий шрифт не затьмарює головної особливості логотипу, не перенасичує його, справи знак-прикраси виразнішим, а сам логотип стильним та лаконічним. В цілому, айдентика виконує всі покладені на неї завдання, відмінно підкреслює переваги компанії та привертає до себе увагу.