• укр
  • рус

BEAUTY CAPITAL

Візуальний імідж салону краси має бути бездоганним, інакше клієнтки можуть засумніватися як послуги. Тому починати роботу салону необхідно зі створення якісного логотипу і фірмового стилю, який буде елементом, що запам’ятовується, і привертає увагу для бізнесу в індустрії краси. Ми часто співпрацюємо з салонами, цього разу розробляли фірмовий стиль для салону краси на Кіпрі. Компанія BEAUTY CAPITAL звернулася до нас за повним комплексом послуг. Для них, крім логотипу, ми створювали величезний набір елементів фірмового стилю: клубні карти, подарункові сертифікати, буклети, листівки і т.д.

Фірмовий стиль для салону краси на Кіпрі – бездоганний знак

Ми розпочали роботу над ідеальним логотипом для салону краси. Напевно, центральний образ навіяний саме місцем розташування компанії. Сонячний і теплий Кіпр призвів до того, що першою асоціацією стало, безумовно, море. Символом жіночого початку з давніх-давен вважається такий дар моря, як раковина. Акуратна рифлена черепашка, не лише одна з найвитонченіших елементів водної стихії, а й атрибут жіночих божеств, насамперед — Афродіти, яка є богинею краси.

Витончені лінії та вигини, лаконічний та стильний шрифт, а головне золотий відтінок доповнили графічну частину логотипу максимально якісно. Золото – це показник першості, найвищої якості послуг. Вишуканий логотип у золотому оформленні чудово вписався у всі елементи фірмового стилю. На основі знаку ми розробили стильні карти знижок для відвідувачок салону, рекламну продукцію, подарункові сертифікати.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page